حلما خانمحلما خانم، تا این لحظه: 8 سال و 11 ماه و 11 روز سن داره
بابا مهدیبابا مهدی، تا این لحظه: 39 سال و 10 ماه و 21 روز سن داره
مامان نفیسهمامان نفیسه، تا این لحظه: 35 سال و 7 ماه و 24 روز سن داره

حلما بهانه ی زندگی ما...

نی نی ما یه دختره

1393/9/10 1:41
نویسنده : مامان نفیسه
480 بازدید
اشتراک گذاری

24آبان بود که برای سونو گرافی nt رفتم.خداروشکر همه چی خوب و منظم بود .دکتر بهم گفت به احتمال زیاد نی نی تون دخترهآرامچشمک

خدا رو شکر همه چی خوب بود دختر نازممحبت من اسم حلما رو برات انتخاب کردم به معنای صبور و بردبار.لقب حضرت زینب(س).انشالا مثل اسمت صبور باشی و مامان بابا رو اذیت نکنی...فعلا تا وقتی بابا مهدی اسمی به ذهنش نرسیده حلما صدات میکنم.

حلما جونم برای اومدنت ثانیه شماری میکنم...

پسندها (2)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

مامان صفورا
10 آذر 93 2:00
سلااااااااااااام نی نی تو دلیت سلامتم
مامان نفیسه
پاسخ
سلام مرسی خانمی
مامان نوشین
10 آذر 93 15:10
________¤¤¤¤¤¤¤¤____________¤¤¤¤¤¤¤¤¤ _______¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_______¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ _____¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤__¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ___¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_______¤¤¤¤¤ __¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_________¤¤¤¤ _¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤________¤¤¤¤ _¤¤¤¤¤¤¤¤ مهربون همیشگی ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_____¤¤¤¤ ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤___¤¤¤¤¤ ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ من آپم ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_¤¤¤¤¤¤ ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ گذری ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ نیم نگاهی ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ _¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ نظری ¤¤¤¤¤¤¤ __¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ____¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ______¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ _________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ____________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ______________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ _________________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ___________________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ _____________________¤¤¤¤¤¤ ______________________¤¤¤¤ _______________________¤¤ حتما به وبلاگ اوا جونم بیا
مامان صفورا
11 آذر 93 1:30
جوجو حلمااااااااااااااا دوستت داریم
مامان نفیسه
پاسخ
مرسی خاله صفورا.از طرف من بیتا رو ببوس
عاطفه و بهزاد
13 آذر 93 10:07
ايشالله سالم باشه مامانش خوشحالم تا الان سلامته به رحمانيت و رحيمي خدا كه سالم هم دنيا بياد خوشحال ميشم به منم سر بزنيد
مامان نفیسه
پاسخ
مرسی عزیزدلم انشالا نی نی شما هم صحیح و سالم و صالح باشه