حلما خانمحلما خانم، تا این لحظه: 8 سال و 11 ماه و 12 روز سن داره
بابا مهدیبابا مهدی، تا این لحظه: 39 سال و 10 ماه و 22 روز سن داره
مامان نفیسهمامان نفیسه، تا این لحظه: 35 سال و 7 ماه و 25 روز سن داره

حلما بهانه ی زندگی ما...

امروز هم خبری ازت نشد...

1394/3/8 0:56
نویسنده : مامان نفیسه
126 بازدید
اشتراک گذاری

عزبز مامان امروز قرار بود به این انتظار پایان بدی و بیای ولی بازم نیومدی...

من و بابا که خیلی مشتاق دیدنت هستیم هم عصری رفتیم بیمارستان  تا ببینیم اوضاع از چه قراره...نوار قلبت رو که گرفتیم دکتر گفت همه چی خوب و نرماله و تا یک هفته دیگه برای زایمان وقت داری...خیلی خورد تو ذوقم آخه خودمو برای بستری شدن آماده کرده بودم و به همه اطلاع داده بودم...

درسته خیلی دوست دارم زودتر ببینمت ولی همه چی رو می سپرم دست خدا ان شالا که به موقعش بیای عزیزدلم ...چهل هفته صبر کردم چند روز دیگه هم روش...

فقط خیلی خیلی مواظب خودت باش ...قول بده زیاد شیطونی نکنی و با بند نافت کاری نداشته باشی...

انشالا پست بعدی رو روز به دنیا اومدنت میزارم گل خوشگلم...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)