حلما خانمحلما خانم، تا این لحظه: 8 سال و 11 ماه و 12 روز سن داره
بابا مهدیبابا مهدی، تا این لحظه: 39 سال و 10 ماه و 22 روز سن داره
مامان نفیسهمامان نفیسه، تا این لحظه: 35 سال و 7 ماه و 25 روز سن داره

حلما بهانه ی زندگی ما...

اینم از ماه نهم...

1394/3/1 14:39
نویسنده : مامان نفیسه
68 بازدید
اشتراک گذاری

پرنسس مامان سلام

ماه نهم هم تموم شد انشالا تا یک هفته دیگه اسباب اثاثیه ات رو جمع میکنی و میای پیش مامان وبابا...

هفته سی ونهم یعنی چشم رو هم بزارم تو٬تو بغلمی...از یه طرف برای دیدنت ثانیه شماری میکنم از یه طرف هم وقتی فکر میکنم دیگه نمیتونم این لگد زدنها و حرکاتت رو تو دلم حس کنم دلم تنگ میشه...

بابا مهدی هم بی صبرانه منتظر دیدنته میگه خیلی دوست دارم زودتر بیاد و ببینم چه شکلیه...این روزا خیلی بهم روحیه و انگیزه میده اینقدر که اصلا به زایمان و دردهاش فکر نمیکنم میگه وقتی داری درد می کشی به این فکر کن که من پشت در اتاق منتظرم تا هردوتون رو ببینم ...انشالا که این یک هفته هم به خوبی و خوشی تموم شه و زندگی سه نفرمون رو زودتر جشن  می گیریم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)