حلما خانمحلما خانم، تا این لحظه: 8 سال و 11 ماه و 11 روز سن داره
بابا مهدیبابا مهدی، تا این لحظه: 39 سال و 10 ماه و 21 روز سن داره
مامان نفیسهمامان نفیسه، تا این لحظه: 35 سال و 7 ماه و 24 روز سن داره

حلما بهانه ی زندگی ما...

مادر نه تکرار میشود نه تکراری...

1393/9/16 21:41
نویسنده : مامان نفیسه
259 بازدید
اشتراک گذاری

از روزی که فهمیدم باردارم خودم و مهدی یه حسی مثل قدردانی از مادرامون در خودمون حس میکنیم نمیدونم حسم رو چجوری توصیف کنم فقط همینو میتونم بگم که...

مادرم منو ببخش...محبت و شرمنده ام که با وجود همین حس بازم اذیتت میکنم ..بازم همه ی فشارهای روحی خودمو به تو منتقل میکنم!!!من خیلی بدم ولی اینو خوب میدونم که...

بعد از خدا تو بخشنده ترینی مادرزبان

کوچولوی نازم دیگه کم کم داره هفته ی 15 هم به سلامتی تموم میشه...مبارک باشه فرشته ی مهربونمچشمک

عزیزدلم میخوام همه چی رو برات بنویسم که بعدها بخونی و بدونی که چقدر دوستت داریم و بدونی چقدر منتظر دیدنت بودیم...

هفته ی دیگه وقت دکتر دارم برای شنیدن صدای قلبت ثانیه شماری میکنم.

پسندها (3)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

عاطفه و بهزاد
17 آذر 93 7:37
اين احساس از وقتي منم باردار شدم تو منم بيشتر شده حس اينكه قدر تمام زحماتي كه مادرم برام كشيده رو ندوستم و قدردان خوبي نبودم ولي دوست دارم جبران كنم ايشالله كه بتونم
مامان نفیسه
پاسخ
آره واقعا تا کسی مادر نشه قدر مادرش رو نمیدونه ما که تازه ماههای اول بارداری هستیم هرچی بیشتر میگذره سختتر میشه...هم مادر شدن هم جبران زحمات مادرانشالا که خدا کمکمون کنه