حلما خانمحلما خانم، تا این لحظه: 8 سال و 11 ماه و 12 روز سن داره
بابا مهدیبابا مهدی، تا این لحظه: 39 سال و 10 ماه و 22 روز سن داره
مامان نفیسهمامان نفیسه، تا این لحظه: 35 سال و 7 ماه و 25 روز سن داره

حلما بهانه ی زندگی ما...

تاتی تاتی و روز مادر

1395/1/13 2:44
نویسنده : مامان نفیسه
107 بازدید
اشتراک گذاری

دهم فروردین ماه ساعت چهارصبح بعد از نگاه کردنشهرزاد تا اومدم بخوابم بیدار شدی و شروع کردی به سخنرانی کردن و با سرو صدات بابا رو هم بیدار کردی و سه تایی مشغول بازی شدیم .چند روزی بود که میتونستی بدون تکیه گاه حدود چهار پنج ثانیه سرپا وایسی ولی اینبار ایستادنت یه کم طولانی شد و میون تشویق و سروصدای من و بابا تونستی دو قدم برداری....الهی من قربون راه رفتن و تاتی کردنت برم انشاالله که قدمهای محکم و بزرگی تو زندگیت برداری...

یازدهم هم روز مادر بود...امسال دومین سالیه که روزمادر تو رو دارم البته پارسال تو همچین روزی هنوز به دنیا نیومده بودی و تو دلم بودی...عشق مامان تو بهترین هدیه ی روز مادرم هستی...پس همیشه باش...کهنفسم به نفست بنده

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

بابای ملیسا
13 فروردین 95 15:28
با سلام . عرض تبریک دارم به مناسبت سال نو وهمچنین وبلاگ زیبا و فرشته کوچولوی قشنگتون ، وبلاگ ملیسا ، دختر بابا با عکسهای جدیدش به روز شد . خیلی ممنون می شم اگر با حضور در کلبه مجازی ملیسا خانم ، خاطرات قشنگی رو به واسطه ثبت یه یادگاری و نظر براش رقم بزنید . منتظر حضور سبز شما هستیم . با تقدیم احترام : بابای ملیسا خانم