حلما خانمحلما خانم، تا این لحظه: 8 سال و 11 ماه و 13 روز سن داره
بابا مهدیبابا مهدی، تا این لحظه: 39 سال و 10 ماه و 23 روز سن داره
مامان نفیسهمامان نفیسه، تا این لحظه: 35 سال و 7 ماه و 26 روز سن داره

حلما بهانه ی زندگی ما...

روز مادر

1394/2/12 13:55
نویسنده : مامان نفیسه
89 بازدید
اشتراک گذاری

بچه عجیب ترین موجود دنیاست ،

 

 می آید ،

 مادرت میکند ، 

عاشقت میکند ، 

رنجی ابدی را در وجودت میکارد . 

تا آخرین لحظه عمر عاشق نگهت میدارد 

و تمام ...!

بگمانم مادر بودن یک نوع دیوانگی ست ؛

 وقتی مادر میشوی ،

 رنجی ابدی بسراغت می آید؛ 

 

رنجی نشات گرفته از عشق ...

مادر که می شوی ،

 میخواهی جهان را برای فرزندت آرام کنی .

میخواهی بهترین ها را از آن او کنی . 

وقتی می خزد ، چهاردست و پا میرود، راه میرود و می دود ، 

تو فقط تماشایش میکنی و قلبت برایش تند می تپد ...

از دردش نفست میگیرد . 

روحت از بیماری اش زخم می شود . 

مادر که می شوی دیگر هیچ چیز جهان مثل قبل نخواهد بود . 

مادر که می شوی ، کس دیگری می شوی ؛ کسی که وجودش پر از عشق و جنون و دیوانگی است ...روز مادرمبارک

امسال اولین ساله که مادر شدم درسته هنوز به دنیا نیومدی ولی لذت  مادربودن رو از همین لحظه حس میکنم

تازه دارم درک میکنم مادر بودن یعنی چی؟

تازه دارم می فهمم مادرم یه عمر در حقم چه کرده و چقدر دلش برام لرزیده؟

تازه دارم معنی نگاه مضطرب و نگرانش رو می فهمم

تازه دارم می فهمم چقدر نفهمیدمش

امسال مادر برام پر از معنا و مفهوم جدیده 

امسال دارم معنای مادر بودن رو می فهمم

وقتی بخاطر اینکه مجبورم تمام شب رو روی پهلوم بخوابم پاها و کمرم بی حس میشه و کمرم درد میگیره نه تنها احساس بدی ندارم بلکه به خودم می بالم 

وقتی شبها مجبورم سه چهار بار با سختی بلند شم و برم دستشویی لبخند رو لبام می شینه و با تمام وجود خدا  رو بخاطر  تجربه ی جدیدی که به من داد شکر میکنم

مادر عزیزم روزت مبارک منو ببخش و حلالم کن 

خدایا شکرت که بهم این نعمت قشنگ رو دادی انشالا همه ی کسایی که آرزوی مادرشدن دارن بهش برسن.خدایا به حق صاحب این روز حضرت فاطمه ی زهرا هیچ کس رو در حسرت مادر شدن نزار

آمین....

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)