حلما خانمحلما خانم، تا این لحظه: 8 سال و 11 ماه و 13 روز سن داره
بابا مهدیبابا مهدی، تا این لحظه: 39 سال و 10 ماه و 23 روز سن داره
مامان نفیسهمامان نفیسه، تا این لحظه: 35 سال و 7 ماه و 26 روز سن داره

حلما بهانه ی زندگی ما...

خونه تکونی...

1393/12/25 22:09
نویسنده : مامان نفیسه
108 بازدید
اشتراک گذاری

عشق من ببخشید یه مدت نبودم آخه نزدیک عیده و من و بابایی مشغول خونه تکونی و خرید عید ببخشید اگه این مدت خیلی خسته ات کردم آخه باید خونه روبرای اومدنت آماده کنم دیکه جیزی نمونده.راستش اتاقت رو هنوز آماده نکردم گذاشتم هفته های آخر وسایلت رو بچینم چون اگه از الان آمادش کنم تا وقتی بیای همه ی وسایلت رو خراب میکنم انشالا بعد از تعطیلات عید تخت و کمدت آماده میشه و اتاقی که همیشه تو ذهنم تداعی میکردم برات درست میکنم .

Abwasch bilder

فردا شب. شب چهارشنبه سوری ومن و بابا بخاطر اینکه ممکنه تو از سر و صدا بترسی میمونیم خونه هرچند بعضی ها اینقدر زیاده روی میکنن که آدم تو خونه هم آرامش نداره ولی باز هرچی باشه بهتر از اینه که بریم بیرونغمگین

پس فردا باید برم برای کنترل ...آزمایش قند رو انجام دادم سه بار ازم خون گرفتن خیلی هم دردداشت تا همین چند روز پیش هم کبودیش رو دستم مونده بود ولی به عشق تو و به خاطر وجودت همه ی سختی ها و دردها رو تحمل میکنم اینا که چیزی نیس گل خوشگلم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

دیجیتال آرت
25 اسفند 93 22:58
دی جی آرت 10 اسفند 1393 ساعت 13:31 Site : http://dgartshop.sellfile.ir/ سلام عید امسال را با خرید تقویم مخصوص کودک خود شروع کنید بهترین یادگاری برای کودک شما با پرداخت فقط 1000 تومان و خرید 6 تقویم سال 94 شما میتوانید به راحتی عکس کودک خود و خودتان را بدون دوربری تصویر در کادر قرار دهید این فایل به صورت پی ان جی بوده و به راحتی در فتوشاپ قابل ویرایش می باشد. http://dgartshop.sellfile.ir/
نمدکده زیبا
1 مهر 94 6:14
سلام خوشحال میشم به وبلاگ نمدی من سری بزنید