حلما خانمحلما خانم، تا این لحظه: 8 سال و 11 ماه و 12 روز سن داره
بابا مهدیبابا مهدی، تا این لحظه: 39 سال و 10 ماه و 22 روز سن داره
مامان نفیسهمامان نفیسه، تا این لحظه: 35 سال و 7 ماه و 25 روز سن داره

حلما بهانه ی زندگی ما...

اولین حرکت

1393/10/13 16:59
نویسنده : مامان نفیسه
152 بازدید
اشتراک گذاری

دختر خوشگلم سلامتشویق

 

مامانی ببخشید یه چند وقتی نبودم یه کمی سرم شلوغ بود و البته درگیر خرید سیسمونیزبان

اتفاقات مهمی تو این مدت افتاد که قشنگترینش تکون خوردن تو بود.دوهفته پیش رفتم مطب دکتر صدای قلبت رو هم ضبط کردم سونوگرافی هم رفتم خدا رو صدهزار مرتبه شکر همه چی خوب و سالم بودقهر

بعدشم که از دکترم اجازه گرفتم با مامان نگار و خاله فائزه رفتیم تهران برای خریدمحبتمتاسفانه به بابایی مرخصی ندادن و اون نتونست بیاد...سه روزی اونجا بودیم و تقریبا همه ی وسایلت رو گرفتیم البته بدون تخت و کمد که اونو انشالا قراره از همین جا بگیریمجشنمامان نگار و بابابزرگ برات سنگ تموم گذاشتن دخترم انشالا اتاقت که آماده شد عکساشو برات میزارمدلخور

جمعه 5دیماه بود که با دایی جون داشتیم از تهران برمی گشتیم ساعت نزدیک 1 بامداد بود ومن که از شدت خستگی خوابم برده بود احساس کردم یکی باانگشت به شکمم ضربه زد یه دفعه از خواب پریدم و دیدم مامان نگار هم کنارم نیس ...گفتم شاید اشتباه کردم که دوباره یه ضربه ی دیگه...

آره خوشگل مامان تو بودی که داشتی تکون میخوردی...ومن از شدت خوشحالی فقط اشک ریختمگریه و خدارو شکر کردمقهر

امروز 13 دیماه و تو دقیقا نوزده هفته و دو روزته...میشه گفت تقریبا به نیمه ی دوران بارداری رسیدم خداروشکر تا اینجا که همه چی خوب بوده و تقریبا هیچی ازبارداری و سختیاش نفهمیدم خدا کنه بقیه ش هم همینجوری بگذرهقهر

 

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)